Masterclass: Customer Delight Management

Deze masterclass is bedoeld voor gedreven ondernemers of ambitieuze managers die hun organisatie willen laten groeien door te excelleren in klantgerichtheid. Met Customer Delight Management bereik je méér dan tevreden klanten. Het worden ambassadeurs van jouw organisatie, de drijfveer die jouw business doet draaien.

Na deze masterclass:

  • beheers je technieken om waarde te creëren voor klanten én organisatie
  • zal je klantbewuster denken en dit ook overdragen naar jouw medewerkers
  • ken je het verschil tussen klantgedrevenheid en klantvriendelijkheid
  • weet je hoe je jouw volledige organisatie klantgedreven kan laten werken
  • kan je een strategisch actieplan opstellen voor méér dan tevreden klanten

Praktische informatie:

  • Donderdag 8 december 2022 | 9u – 17u.
  • Inclusief lunch
  • Investering: € 850 excl. BTW (€ 595 excl. BTW via KMO-portefeuille)

Reserveer nu je plaatsen

 

    Met hoeveel personen wilt u inschrijven?

     

    Opleiding Volt District

    Op de agenda

    Ontvang de Nieuwsbrief

      Volg ons

      Pin It on Pinterest