Masterclass: Klantgericht ondernemen in de retail
De klant staat centraal. Dat is wat je vaak hoort wanneer het over klantgerichtheid gaat. Maar wat wordt ermee bedoeld? Hoe stem je jouw volledige organisatie af op de verlangens van je klant? Deze masterclass is bedoeld voor gedreven ondernemers of ambitieuze managers in de retail die hun organisatie willen laten groeien door te excelleren in klantgerichtheid.
Na deze masterclass:
- beheers je technieken om waarde te creëren voor klanten én organisatie
- zal je klantbewuster denken en dit ook overdragen naar jouw medewerkers
- ken je het verschil tussen klantgedrevenheid en klantvriendelijkheid
- weet je hoe je jouw volledige organisatie klantgericht kan transformeren
- kan je een strategisch actieplan opstellen voor méér dan tevreden klanten
Praktische informatie:
- Donderdag 22 september 2022 – 9u00 – 17u00.
- Inclusief lunch
- Investering: € 850 excl. BTW
Reserveer nu je plaatsen
