Monitor

De slimste oplossing om in real-time
je klant­verwachtingen te overtreffen.

Direct inzicht in de emoties van je klanten

Real-time verzameling van de emoties van je klanten op het moment dat ze een interactie hebben met je organisatie. Onmiddellijk zichtbaar voor je medewerkers zodat ze gericht op de klant kunnen inspelen.

Volledig geautomatiseerd en gemakkelijk voor je klanten

Monitor verzamelt automatisch feedback van je klanten tijdens alle cruciale momenten van hun customer journey.

Je belangrijkste
metric

NPS, CES, NDI, CAST of gewone tevredenheid? De klanten-metric die in jouw organisatie centraal wordt geïntegreerd.

Volledig
gepersonaliseerd

Monitor past zich visueel en inhoudelijk aan naar jouw wensen. Nieuwe bijvragen of branding? Check!

Meerdere
kanalen

Monitor verzamelt zowel via mail, sms, sociale media, website als whatsapp de feedback van je klanten.

Actiemaker op mobiele toestellen M-EYE

Jouw data + Monitor = succes

Monitor spreekt gemakkelijk met alle beschikbare cijfers in je organisatie. Je krijgt niet alleen nog dieper inzicht in je klantenprocessen, Monitor toont exact waar je belangrijkste prioriteiten liggen.

Dashboards en benchmarks

Monitor is altijd en overal te raadplegen op het niveau dat jij wenst. Alles in 1 mooi overzicht of liever een detailrapport per segment voor de juiste benchmarks? We maken deze op maat voor jou op.

Benieuwd wat Monitor voor jouw organisatie kan betekenen?

Pin It on Pinterest