Cases
Klanten onder stroom
The Other Agency
In deze casestudy hebben we het over hoe je een creatieve merkstrategie uitwerkt op basis van échte kennis van de doelgroep. En hoe we daar in tandem voor gezorgd hebben.
Carrefour Market Mariakerke
In deze casestudy leer je waarom een marktonderzoek gefaseerd en op verschillende niveaus moet verlopen om betrouwbare conclusies te trekken.
Elegant
Hoe je door zicht te hebben op de tevredenheid en perceptie van je klanten correcte werkpunten voor je organisatie kan blootleggen.
Scents
Een diepgaand klantonderzoek en vervolgtraject met een strategische doelstelling.
BMI Belgium
Toekomstgericht inspelen op de veranderende verwachtingen van klanten.
Somfy
Hoe we met datagedreven opleidingen klantgerichte experts creëerden.
Energiehuis Oostende
Hoe we de marketingstrategie bijstuurden o.b.v. slim klantenonderzoek.
De Facto Image Building
Hoe we het juiste product-design bepaalden met doelgroep- en validatieonderzoek.
Schrauwen
10% omzetgroei dankzij datagedreven & actiegerichte opleidingen.
Bio-Planet
Met klant-interviews werden de meningen en motivaties van het Bio-Planet klantenbestand in kaart gebracht. Essentiële informatie voor het bedrijf om de juiste acties te nemen.
Light Gallery
Light Gallery wil steeds zijn klantbeleving verbeteren. Een langdurige samenwerking met Volt District heeft geleid tot meer verkoop en een stijgende conversiegraad.
Vivaldis
Vivaldis is een sterke speler in de interimsector. Met het juiste onderzoek hebben we niet-discriminatie intern doen leven bij de medewerkers.