Blog
Lees, leer en raak geïnspireerd
Een klantgerichte attitude doet kopen
Een enthousiaste, oprechte en klantgerichte aanpak is het allerbelangrijkste bij een commercieel klantencontact.
5 must do’s voor betrokken medewerkers
Betrokken medewerkers dragen bij tot een hogere omzet en meer winst. Als ze zich gelukkig voelen zullen ze zich meer engageren, kwalitatief werk leveren en spontaan promotie maken voor jouw organisatie.
3 impactvolle tips voor een uitmuntende klantendienst
Een uitmuntende klantendienst is cruciaal voor elke onderneming. Met deze 3 impactvolle tips verander je ontevreden klanten in ambassadeurs.
3 learnings uit een simpel zwembadbezoek
Hoe een simpel zwembadbezoek 3 learnings opleverde met betrekking tot klantgerichtheid.
Wat kunnen wij als bedrijfsleider of manager leren van Tomorrowland?
Dat Tomorrowland inzet op beleving is algemeen geweten. Maar de manier waarop ze dit doen blijft ieder jaar verbazen. Wat kunnen we leren van hen?
Team Volt wordt Volt District
Dé ontmoetingsplek voor klantgedreven groei.
Team Volt rondt een succesvolle overname af
Huidige management neemt Team Volt over, met focus op de toekomst.
Thuiswerk: zegen of vloek?
Collega Hilde schrijft over haar ervaringen met het thuiswerken.