Blog
Lees, leer en raak geïnspireerd
Hoe je aan de kassa het verschil maakt
Het kassagesprek is een uitstekende gelegenheid om aan klantenbinding te doen. Wie voor de volle 100% op de klant focust maakt het verschil.
Ambassadeur door uitstekende klantenservice
Vragen of problemen van klanten hoeven zeker niet altijd negatief te zijn. Met een uitstekende service na verkoop kan je ambassadeurs creëren.
Betrokken medewerkers dankzij gamification
Gamification is een interessante manier om medewerkers betrokken te maken en om nuttige data te verzamelen voor analyses.
Klantvriendelijkheid is doorslaggevend
Klantvriendelijkheid is een doorslaggevende factor in het succes van jouw onderneming.
Alsof je bij een vriend op bezoek bent
Een uiterst persoonlijke benadering zorgt voor duurzame klantenbinding en een grote appreciatie bij jouw klanten.
5 redenen waarom goede onboarding cruciaal is
Méér dan tevreden medewerkers fungeren als ambassadeurs van jouw organisatie. Alles start bij een uitgekiend onboardingproces.
Beleving als succesrecept
Bezorg elke klant een onvergetelijke ervaring. Zo gaan ze erover vertellen bij vrienden en collega’s en worden het echte ambassadeurs.
De kracht van empathie
Door empathie te tonen gaan klanten je waarderen. Verplaats je in de situatie van de klant en stem hier je communicatie en handelingen op af.