Blog
Lees, leer en raak geïnspireerd
De kracht van empathie
Door empathie te tonen gaan klanten je waarderen. Verplaats je in de situatie van de klant en stem hier je communicatie en handelingen op af.
Een magische ervaring tot in de kleinste details
Door consistent de verwachtingen van klanten te overtreffen bezorg je hen een méér dan tevreden gevoel. Het worden jouw ambassadeurs.
Een onverwachte customer delight ervaring
Customer delight is in élke sector belangrijk. An Vandevenne vertelt over de voortreffelijke klantervaring bij het laatste onderhoud van haar wagen.
Waarom marktonderzoek bij een nieuwe lancering?
Wie nieuwe producten of diensten wilt lanceren doet dat beter niet blindelings. Marktonderzoek vormt een essentiële stap in de aanloop van een lancering.
Een perfecte winkelervaring maakt het verschil
Onze Marketing Manager Siemon vertelt hoe een Belgische retailer hem een onvergetelijke winkelervaring wist te bezorgen bij het kopen van skimateriaal.
Een klantgerichte attitude doet kopen
Bran vertelt je waarom een enthousiaste, oprechte en klantgerichte aanpak het allerbelangrijkste is bij een commercieel klantencontact.
5 must do’s voor betrokken medewerkers
Betrokken medewerkers leveren kwalitatiever werk, tonen meer engagement en promoten jouw organisatie. Ze dragen zo actief bij tot een hogere omzet en meer winst.
3 impactvolle tips voor een uitmuntende klantendienst
Een uitmuntende klantendienst is cruciaal voor elke onderneming. Met deze 3 impactvolle tips verander je ontevreden klanten in echte ambassadeurs van jouw organisatie.