Blog
Lees, leer en raak geïnspireerd
3 learnings uit een simpel zwembadbezoek
Het laatste zwembadbezoek van mede-zaakvoerder Bran en zijn zoontje was een toonvoorbeeld van klantgerichtheid. Het leverde 3 waardevolle learnings op.
Wat kunnen bedrijfsleiders leren van Tomorrowland?
Dat Tomorrowland inzet op beleving is algemeen geweten. Maar de manier waarop ze dit doen blijft ieder jaar verbazen. Wat kunnen we leren van hen?
Team Volt wordt Volt District
Dé ontmoetingsplek voor klantgedreven groei.
Team Volt rondt een succesvolle overname af
Huidige management neemt Team Volt over, met focus op de toekomst.
Thuiswerk: zegen of vloek?
Collega Hilde schrijft over haar ervaringen met het thuiswerken.
De discriminatie barometer (2020)
Onze conclusies over discriminatie in de uitzendsector op basis van onze discriminatiebarometer.
Ebook: hoe je waarde creëert voor je klanten
Ebook: Waarde als brandstof voor een klantgerichte werking.
Ebook: 6 domeinen voor een excellente digitale beleving
Leer hoe je een inspirerende digitale klantbeleving biedt.