Diensten

Groeien vanuit het hoofd én het hart van je klanten.

We creëren jouw klantgedreven groei door in het hoofd én het hart van je klanten te kruipen. Zij geven de richting aan, samen werken we slimme ingrepen uit voor een maximale ROI.

Onze 4 pijlers voor
klantgedreven groei

4 pijlers voor klantgedreven succes: een sterke klantstrategie, een datagedreven benadering, medewerkers die zich ontwikkelen en digitale tools die continu innoveren.

Sterke
klantstrategie

We creëren samen een sterke strategie waarin je klant centraal staat. Binnen dit kader gaan we samen je doelen realiseren.

  • Customer Delight 2.0

Datagedreven
benadering

Wij combineren verschillende datastromen om snel te leren over de perceptie, emoties en gedragingen van je klanten.

  • Tevredenheids­onderzoek
  • Mystery onderzoek
  • Marktonderzoek
  • Concurrentie onderzoek

Mensgerichte
competenties

We ontwikkelen de competenties van jouw medewerkers en verhogen hun toegevoegde waarde voor jouw klanten.

  • Klantgerichte verkoop
  • Excelleren in customer delight
  • Klantgericht communiceren

Digitale
acceleratie

We bouwen zelflerende systemen die je groei versnellen en continu bijsturen waar nodig.

  • Monitor
  • Gamification

Straffe resultaten

The Other Agency

The Other Agency

In deze casestudy hebben we het over hoe je een creatieve merkstrategie uitwerkt op basis van échte kennis van de doelgroep. En hoe we daar in tandem voor gezorgd hebben.

Carrefour Market Mariakerke

Carrefour Market Mariakerke

In deze casestudy leer je waarom een marktonderzoek gefaseerd en op verschillende niveaus moet verlopen om betrouwbare conclusies te trekken.

Elegant

Elegant

Hoe je door zicht te hebben op de tevredenheid en perceptie van je klanten correcte werkpunten voor je organisatie kan blootleggen.

The Other Agency

The Other Agency

In deze casestudy hebben we het over hoe je een creatieve merkstrategie uitwerkt op basis van échte kennis van de doelgroep. En hoe we daar in tandem voor gezorgd hebben.

Carrefour Market Mariakerke

Carrefour Market Mariakerke

In deze casestudy leer je waarom een marktonderzoek gefaseerd en op verschillende niveaus moet verlopen om betrouwbare conclusies te trekken.

Wat te verwachten als je met
Volt District samenwerkt?

Ons uiteindelijk doel is het bouwen van een zelflerend ecosysteem dat bedrijven toelaat om op ieder moment te leren over de percepties, emoties en motivatie van hun klanten nog voordat ze het zelf bewust beseffen. Om van hieruit toekomstig gedrag te sturen en voorspellen om zo bij te dragen aan een positieve en proactief mensgerichte maatschappij.

Pin It on Pinterest