Onderbouwde beslissingen op basis van data en inzichten.
Tevredenheidsonderzoek
We onderzoeken de percepties en emoties die klanten hebben over jouw organisatie. Met gerichte acties tot gevolg.
Mystery onderzoek
We brengen objectief in kaart wat je klant exact meemaakt. Onze 750+ mystery shoppers brengen elk klantencontact in kaart.
Medewerkersonderzoek
Je medewerkers zijn je 1e klanten. We helpen hoe we van hen ook je 1e ambassadeurs kan maken o.b.v. hun verwachtingen en verlangens.
Marktonderzoek
Wat is het potentieel van je nieuwe product, dienst of locatie? Wat met je naamsbekendheid? We diepen je markt uit, zowel B2B als B2C.
Concurrentieonderzoek
Verover een leidende positie in de markt door de concurrentie een stap voor te zijn.
Monitor
Real-time verzameling van de emoties van je klanten op het moment dat ze een interactie hebben met je organisatie.
Creatieve specialisten die dieper durven graven
Onze specialisten graven dieper en gaan op zoek naar die elementen die een daadwerkelijke impact hebben op de klantbeleving. Onze toegevoegde waarde zit in het creatief combineren van verschillende meetmethodes om zowel het feitelijke gedrag als de subjectieve emoties van klanten en medewerkers te isoleren.