Tevredenheidsonderzoek voor een klantgedreven groei
Méér dan tevreden klanten
Elk bedrijf wil tevreden klanten, maar is dat wel voldoende? We leggen de lat hoger en creëren een emotionele band tussen je klanten en je bedrijf. Deze delighted klanten zijn je meest trouwe ambassadeurs.
Hoe we jou de harten van je klanten doen veroveren
Strategische integratie
Je strategisch kader vormt het startpunt van ons tevredenheidsonderzoek: je identiteit, missie, waarden en customer model.
Belang & tevredenheid
We focussen op de tevredenheid van je klanten én wat ze belangrijk vinden. Samen met hun emoties, percepties en motivaties weet je exact hoe klantgedreven te groeien.
Dataverzameling op maat
Mailenquête, interviews, telefoongesprekken, … We gebruiken de methode die jouw klanten het makkelijkst weet te bereiken.
Neem de juiste acties
Een tevredenheidsonderzoek is enkel zinvol als je snel de juiste acties neemt. Bij Volt District geen uitgebreid naslagwerk dat ergens stof ligt te happen op een bureau. Wél slimme inzichten die we onmiddellijk vertalen naar acties en resultaat.
De juiste mix van verwachtingen en verlangens
Door klanten te bevragen over wat ze mogen verwachten en wat ze verlangens levert een tevredenheidsonderzoek het meest op. Bepaal wat een klant concreet mag verwachten om te weten of hij dit belangrijk vindt en hier tevreden over is. Leer tegelijk zijn bijkomende verlangens kennen om zo zijn emotionele betrokkenheid ook in de toekomst te versterken.
Verschillende meetmethodes
Directe feedbackloop
Nice to meet you!
Klaar voor de volgende stap?