Volt » Klantonderzoek » Mystery Shopping

Mystery Shopping vertelt wat je klanten écht ervaren.

Met slimme mystery shopping onderzoeken brengen we in kaart of ieder contactmoment wordt ingevuld zoals jij het wenst. Groeien in klantbeleving begint namelijk met een objectieve blik op de huidige realiteit van jouw klanten.
GRATIS ebook
9 HANDIGE TIPS
voor Mystery Shopping

    Ik wil ook de nieuwsbrief ontvangen

    Mystery shopping doorheen de customer journey

    Onze aanpak van mystery shopping onderzoek onderscheidt zich doordat we de hele customer journey van je (potentiële) klanten in kaart brengen. Denk hierbij aan jouw verkoopprocessen, die van je concurrentie tot de online merkbeleving. Op basis van een onderbouwde methodologie stellen we een slim plan op om snel de juiste inzichten bloot te leggen.

    Slimme visuele rapportage voor directe impact

    Je volgende mystery shopping onderzoek wordt allesbehalve saai met onze slimme visuele rapportages. Mystery shopping is namelijk pas succesvol als onmiddellijk met de resultaten aan de slag gaat. Laat dit vooral aan ons over. Je krijgt van ons direct inzicht op je top 3 belangrijkste werkpunten, onderbouwd met de juiste cijfers en feedback. Hiermee heb je een krachtige tool in handen om je medewerkers te coachen of je concurrentie te slim af te zijn. En dit dan nog eens volledig aangepast aan de branding van jouw organisatie.

    Rapport mystery shopping M-EYE
    Impermo
    Customer Journey isometric visual M-EYE

    Mystery Shopping als feedback proces in klant­gerichtheid

    Mystery shopping geeft direct inzicht in wat er concreet gebeurt in een klantencontact. Hierdoor kan snel worden bijgestuurd op basis van een mystery shopping rapport. Wij ondersteunen organisaties echter ook om mystery shopping in een performantie- en feedbackproces te integreren. Hierbij leggen we het accent op een transparante communicatie en feedbackcultuur die cruciaal is om te groeien in klantgerichtheid.

    Customer Journey isometric visual M-EYE

    Integreer met bestaande actie­plannen

    Bestaande actieplannen voor medewerkers integreren we in het mystery shopping onderzoek. Hun performance management systeem wordt zo nóg efficiënter. Door onze Monitor module te integreren met het mystery shopping onderzoek, bepaal jij welke aspecten voor welke medewerker geëvalueerd moeten worden. Niet iedere medewerker heeft nu eenmaal dezelfde actiepunten.

    Actiemaker op mobiele toestellen M-EYE

    Nice to meet you!

    Klaar voor de volgende stap?

    Pin It on Pinterest