Mystery Shopping vertelt wat je klanten écht ervaren.
GRATIS ebook
9 HANDIGE TIPS
voor Mystery Shopping
Mystery shopping doorheen de customer journey
Onze aanpak van mystery shopping onderzoek onderscheidt zich doordat we de hele customer journey van je (potentiële) klanten in kaart brengen. Denk hierbij aan jouw verkoopprocessen, die van je concurrentie tot de online merkbeleving. Op basis van een onderbouwde methodologie stellen we een slim plan op om snel de juiste inzichten bloot te leggen.
Slimme visuele rapportage voor directe impact
Je volgende mystery shopping onderzoek wordt allesbehalve saai met onze slimme visuele rapportages. Mystery shopping is namelijk pas succesvol als onmiddellijk met de resultaten aan de slag gaat. Laat dit vooral aan ons over. Je krijgt van ons direct inzicht op je top 3 belangrijkste werkpunten, onderbouwd met de juiste cijfers en feedback. Hiermee heb je een krachtige tool in handen om je medewerkers te coachen of je concurrentie te slim af te zijn. En dit dan nog eens volledig aangepast aan de branding van jouw organisatie.
Mystery Shopping als feedback proces in klantgerichtheid
Mystery shopping geeft direct inzicht in wat er concreet gebeurt in een klantencontact. Hierdoor kan snel worden bijgestuurd op basis van een mystery shopping rapport. Wij ondersteunen organisaties echter ook om mystery shopping in een performantie- en feedbackproces te integreren. Hierbij leggen we het accent op een transparante communicatie en feedbackcultuur die cruciaal is om te groeien in klantgerichtheid.
Integreer met bestaande actieplannen
Bestaande actieplannen voor medewerkers integreren we in het mystery shopping onderzoek. Hun performance management systeem wordt zo nóg efficiënter. Door onze Monitor module te integreren met het mystery shopping onderzoek, bepaal jij welke aspecten voor welke medewerker geëvalueerd moeten worden. Niet iedere medewerker heeft nu eenmaal dezelfde actiepunten.
Nice to meet you!
Klaar voor de volgende stap?