Volt » Klantonderzoek » Mystery Shopping

Mystery Shopping vertelt wat je klanten écht ervaren.

Met slimme mystery shopping onderzoeken brengen we in kaart of ieder contactmoment wordt ingevuld zoals jij het wenst. Groeien in klantbeleving begint namelijk met een objectieve blik op de huidige realiteit van jouw klanten.
GRATIS ebook
9 HANDIGE TIPS
voor Mystery Shopping

    Ik wil ook de nieuwsbrief ontvangen

    Mystery shopping doorheen de customer journey

    Onze aanpak van mystery shopping onderzoek onderscheidt zich doordat we de hele customer journey van je (potentiële) klanten in kaart brengen. Denk hierbij aan jouw verkoopprocessen, die van je concurrentie tot de online merkbeleving. Op basis van een onderbouwde methodologie stellen we een slim plan op om snel de juiste inzichten bloot te leggen.

    Slimme visuele rapportage voor directe impact

    Je volgende mystery shopping onderzoek wordt allesbehalve saai met onze slimme visuele rapportages. Mystery shopping is namelijk pas succesvol als onmiddellijk met de resultaten aan de slag gaat. Laat dit vooral aan ons over. Je krijgt van ons direct inzicht op je top 3 belangrijkste werkpunten, onderbouwd met de juiste cijfers en feedback. Hiermee heb je een krachtige tool in handen om je medewerkers te coachen of je concurrentie te slim af te zijn. En dit dan nog eens volledig aangepast aan de branding van jouw organisatie.

    Rapport mystery shopping M-EYE
    Impermo
    Customer Journey isometric visual M-EYE

    Mystery Shopping als feedback proces in klant­gerichtheid

    Mystery shopping geeft direct inzicht in wat er concreet gebeurt in een klantencontact. Hierdoor kan snel worden bijgestuurd op basis van een mystery shopping rapport. Wij ondersteunen organisaties echter ook om mystery shopping in een performantie- en feedbackproces te integreren. Hierbij leggen we het accent op een transparante communicatie en feedbackcultuur die cruciaal is om te groeien in klantgerichtheid.

    Customer Journey isometric visual M-EYE

    Integreer met bestaande actie­plannen

    Bestaande actieplannen voor medewerkers integreren we in het mystery shopping onderzoek. Hun performance management systeem wordt zo nóg efficiënter. Door onze Monitor module te integreren met het mystery shopping onderzoek, bepaal jij welke aspecten voor welke medewerker geëvalueerd moeten worden. Niet iedere medewerker heeft nu eenmaal dezelfde actiepunten.

    Actiemaker op mobiele toestellen M-EYE

    Nice to meet you!

    Klaar voor de volgende stap?

    Pin It on Pinterest

    Cookies

    Deze website maakt gebruik van cookies om jouw gebruikservaring te verbeteren. Een cookie is een klein tekstbestandje dat kan opgeslagen worden in de browser van je computer, tablet of smartphone. Cookies kunnen zowel door Volt District als door geselecteerde derde partners geplaatst worden.

    Uitgebreide informatie over cookies vind je in ons Privacy- & Cookiebeleid

    Noodzakelijke cookies

    Noodzakelijke cookies maken basisfuncties zoals cookie instellingen en paginanavigatie mogelijk. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

    Als je deze cookies uitschakelt, kan de website jouw cookie voorkeuren niet opslaan. Dit betekent dat je bij ieder nieuw bezoek terug je cookies zal moeten in- of uitschakelen.

    Cookies van derden

    Dit zijn cookies die geplaatst worden door zorgvuldig geselecteerde derde partners. Het gaat om statistische, marketing en social media cookies. Hiermee kunnen wij het gebruik van onze website analyseren, relevanter adverteren en sociale media functionaliteiten aanbieden.

    Met deze cookies help je ons mee onze dienstverlening te verbeteren en jouw gebruikservaring te optimaliseren.