Volt » Opleidingen » Klantgericht verkopen

Sales trainingen waarin je klanten écht centraal staan.

Geen klassieke sales training bij Volt District, maar een onderbouwd proces waarin we jouw verkopers de klant en zijn behoeftes leren centraal zetten. We creëren voor elke situatie een aanpak op maat. Op basis van objectieve data zetten we samen een meetbaar resultaat neer.

Opleiding op basis van klantgestuurde data

Sales training, verkopen, omzet. Deze begrippen kent iedereen. Klantgerichtheid daarentegen blijft in deze context voor velen iets te vaag . Laat dit nu net onze katalysator zijn om van elke opleiding een meetbaar succes te maken. Dit doen we door iedere opleiding op maat te ontwikkelen op basis van bestaande of nieuw te verzamelen data. Ook na de opleidingsmomenten duurt ons proces voort door in de praktijk te meten wat je medewerkers effectief toepassen. Leer bijvoorbeeld van Schrauwen hoe we dit voor hen implementeerden.

Klantgerichtheid

We nemen je sales, service of interne teams mee doorheen de reis die hun klanten afleggen. Bedrijfsbrede implementatie waarin de klant centraal staat.

Sales training

Specifieke aanpak voor B2B of B2C verkopers of accountmanagers. Hoe de behoeften én persoonlijkheid van een prospect gebruiken om tot een klantgerichte verkoop te komen?

360°-analyse

Hoe beoordelen je medewerkers zichzelf, hun peers en hun leidinggevenden op cruciale thema’s omtrent klantgerichtheid? Onze 360°-analyse brengt voor iedere opleiding in kaart wat we willen weten.

1-on-1 coaching

We werken individueel met je medewerkers op klantgerichte verkoop skills. Dankzij observatie en meetresultaten bespreken we individuele actieplannen en resultaten.

Meten

Onze grote sterkte zijn meetbare resultaten. We meten impact en evolutie gekoppeld aan elk trainingstraject. Denk aan mystery shopping, klantmonitors of strategische bevragingen.

Online & offline

Specifieke opleidingen werken we uit in digitaal formaat indien noodzakelijk. Ook hier werken we toe naar individuele actieplannen. Ook digitaal ligt onze focus op interactie.

Panasonic
SBB
Impermo
Liantis
Delorge

Opleidingstrajecten op maat met slimme methodes

Goed begonnen is half gewonnen, ook wanneer we een opleidingstraject met impact willen neerzetten. In een 1e fase brengen we de huidige situatie in kaart door te spreken en te meten, met 360°-analyses en mystery onderzoek als meest gebruikte methodes. Tegelijk spreken we ook over je verwachtingen en ambities. De gap tussen deze gewenste en huidige situatie overbruggen we door een traject op maat uit te werken. Geen eenmalige opleidingen bij Volt District, wel een engagement om samen de doelstellingen te bereiken. Dit rollen we uit in een 2e fase waarin we eveneens de communicatie naar je medewerkers verzorgen. Een goede buy-in is belangrijk om iedereen mee te krijgen.

Marktonderzoek analyse van methodes

Nice to meet you!

Klaar voor de volgende stap?

Pin It on Pinterest